lördag 16 april 2011

Sjuk?

Usch, jag mår inte alls bra! :( (och sjuk har jag verkligen inte tid med att bli). Hoppas att det går över under dagen!
Vaknade 10 minuter innan jag skulle ta bussen till jobb, jätte kul! Men jag hann. Sen har jag haft hand om värsta kaos tävlingen. Jag var hemma vid halv ett och sen dess har jag sovit och ätit lunch.

Nu öppnade jag första energi drycken för dagen. Känner att de kommer bli några stycken idag. haha
Igår var dock jätte trevligt! =) Började med middag hos Emmelie och sedan vidare till Ebbas lägenhet och sen vidare till någon annan kille. Tog dock bussen hem redan vid halv tolv.

Varför är det alltid så att när man inte kan gå ut är man sjukt pepp?

aja, nu blir det plugga järnet några timmar!
Ciao

1 kommentar:

  1. Usch, krya på dig gumman! Själv mår jag lite halvkass jag med! Vi får rycka upp oss och ge tusan i att bli sjuka istället!

    SvaraRadera