måndag 26 september 2011

V.39

Måndag: Träna, Skola mellan 10-11.30 tvätt & jobb. sen lite filmmaraton
Tisdag: Lisa & Maria kommer upp vid 12. Lite föreläsning mellan 13.15-16. Sen mys!
Onsdag: Mys med L & M. Föreläsning mellan 14-16. Jobb mellan 16.15-18 (snabb cykling från skolan alltså!)
Torsdag: Skola mellan 13-16, träna
Fredag: Ledig! Inga planer mer än träning
Lördag: Jobb mellan 8-11 sen kommer Lillis!
Söndag: Umgås med Lillis!

Känns mycket märkligt att inte sitta och plugga hela tiden, men mycket skönt! Och det ska bli roligt med lite besök i veckan :)

1 kommentar:

  1. aaah, saknar dig som bara den! lyssnar på lugna, saknar-dig-så-mycket-att-jag-dör låtar samtidigt som jag läser din blogg och fyfan vad jag saknar dig! jag blev helt tom i hela kroppen. usch, vill inte känna såhär! DU ÄR BÄST! <3 saknar dig, mitt hjärta.

    SvaraRadera