onsdag 11 april 2012

Onsdag

Godmorgon!
Klockan är halv tio och jag har legat och latat mig i soffan i en och en halv timme. Var uppe och spinnade vid kvart i sju och det är så himla skönt att lägga sig i soffan och titta på tv efter det.

Igår var en bra dag. Var uppe och tränade tidigt, sen åkte jag hem och städade och förberedde det sista inför redovisningen. Åkte till skolan för redovisning. Som gick mycket bra! Efter det promenerade jag upp till Mikaela dit Tobbe också kom & så åkte vi och hämtade hennes soffa.
Efter många TUNGA lyft åkte vi sen hem till oss & åt Thaisoppa och pratade en hel massa eftersom att vi fyra var samlade igen!

Idag ska jag plugga och jobba. Inte as ball, men det måste göras. Och ikväll ska jag mysa med min kille. Var tomt att sova utan honom, första natten själv på nästan tre veckor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar