söndag 20 mars 2011

MY WEEKEND

Det har varit en intensiv helg! Mycket jobb, kändes nästan som gamla dagar! Men mycket mys också!

Fredag: efter skolan åkte jag, anna och Johanna på roadtrip! Så himla roligt, vi hamnade på en väg mitt i skogen som aldrig tog slut!
På kvällen åkte jag och Carro hem till Sophie och åt glass och kollade på BB. Perfekt fredagkväll!
Lördag: jobbade mellan 8-12. Sen kom min mamma och pappa upp och vi hade en heldag. Vi kollade på mitt rum, skola och staden. kvällen avslutades med champagne, nötter och en mysig middag. Var så trött när jag kom hem att jag däckade 22.15
Söndag: Körde till stan och åt frulle med mamma och pappa. Sa hej då till dom och begav mig mot Kallinge. Där var det tävling för kidsen hela dagen.

Nu är klockan halv fyra och jag ska varva ner och kolla på one three hill. Efter middagen blir det lite plugg innan vi avslutar den här veckan med BB.
En helt perfekt helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar