fredag 30 december 2011

Nyårs Mål

Jag vill inte ha några nyårslöften, däremot gillar jag idén nyårsmål! Så här kommer mina:

Huvudmål 1: Fortsätta träna 3-4 gånger i veckan. Jag mår bra av att träna & det botar min rastlöshet. Jag känner mig även snyggare vilket är amazing!

Huvudmål 2: Kunna jogga 5 km till sommaren.
Delmål: I april kunna jogga 3 km. Idag kan jag jogga två, men det är TUNGT, så detta är verkligen något jag måste jobba på!

Huvudmål 3: Sätta alla tentorna. Att bli sjuksköterska är min stora dröm, om jag så ska plugga tills jag svimmar, så ska jag bli det.

Huvudmål 4: Ge mina vänner & pojkvän den tiden de förtjänar!

Huvudmål 5: Ha egentid. Får jag bara lite egentid så lugnar jag alltid ner mig lite.

3 kommentarer:

  1. Tack för igår! Supermysigt! ♥ Förresten, älskar din lista, så bra mål!

    SvaraRadera
  2. Sjukt bra mål! Jag hänger gärna på det där med joggningen och träningen! :)

    SvaraRadera