onsdag 9 februari 2011

Helt slut

Jag och Dessiré tog en monsterlång promenad i eftermiddags för att få ny motivation och komma ut i friska luften lite. Hur pigg och ny motiverad var jag när jag kom hem då? NOLL,
Känndes som luften gick ur mig när jag kom hem. Men, man ska inte vara ledsen för det! Imorgon blir det basgruppsmöte mellan 10-12. Sen blir den lunch på skolan (har ingen morcovågsugn så jag kan inte värma mina måtlådor hemma). Efter lunchen ska jag unna mig en liten shoppingtur på rusta m.m
Sen blir det några timmars plugg ofc! he-he

Förhoppningsvis några öl (eller cider för mig) på kåren på kvällen.
Nu Masterchef, måste ju få lite inspiration!

1 kommentar:

  1. haha, du har väl en ugn att värma matlådorna i flickebarn. hur tror du din förfäder gjorde? det fanns ingen micro på deras tid :p

    SvaraRadera