onsdag 16 februari 2011

Torax

Idag var jag på Torax, så jäkla häftigt!
Jag är mer övertygad än någonsin att det är sjuksköterkska jag vill bli. Dock vet jag inte om de ät torax jag vill jobb på, men det var sjukt roligt att se allting!
Fick inte vara med om något hjärtstillestånd, vilket jag är sjukt glad för!
Nu är jag trött, har redan somnat i soffan en gång!
Mycket intryck och upp tidigt börjar göra sig påmind!
Jag fick även reda på att jag är godkänd på vår första tenta, så jäkla härligt!

Så här söt var jag idag!

4 kommentarer:

  1. du är så grym! jag är sjukt stolt över dig, hjärtat! <3

    SvaraRadera
  2. grattis!!! du passar så bra i denna uniform =D

    SvaraRadera
  3. GRATTIS!! underbart, du kommer få regelbundna frågor från mig om alla olika sjukdomar jag kan tänkas ha.

    SvaraRadera
  4. Du är såå fin! You go girl!

    SvaraRadera