torsdag 17 februari 2011

Vi är som bäst när vi är tillsammans

Imorgon åker HEdvig till Italien för att plugga i minst 1½ år. Vera pluggar i USA, och kommer väll stanna där för alltid om hon själv får välja. Yrsa är också i USA och när hon kommer hem vet jag faktist inte vad hon kommer att hitta på. Jag är i Karlskrona och Jasmina är hemma i Malmö.

Jag har kommit fram till att jag och mina bästa vänner antagligen aldrig bo på samma ställe igen. Men sen kom vi även fram till den briljanta idén om att vi alla ska bo på Limhamn när vi får en familj. Ha barnvagnspromenader och dricka kaffe när våra barn sover.
Hedvig kommer dock självklart inte att ha barn då eller bo på Limhamn, men vi bestämde att hon får bo i västrahamnen!

Ja, vi får väll se hur livet ser ut om 10 år, spännande!


En super duper mysig kväll, vi är som bäst när vi är tillsammans!

2 kommentarer:

  1. åh, det låter så hemskt när du skriver att vi aldrig kommer bo på samma ställe igen, det gör mig sjukt ledsen. :( jag behöver ju mina tjejer nära. Limhamn om några år, jag är game! <3

    SvaraRadera
  2. västra hamnen blåser jag satsar på davidshall ;p

    SvaraRadera