lördag 29 september 2012

Jag gjorde det!

Jag tog mig ur soffan.
Har städat hela (hahaha, 33 kvadrat) jäkla lägenheten. Att en så liten lägenhet kan bli så smutsig. MEN städningen tog mycket längre tid än vad den skulle så schemat är ändrat för dagen.
Nu MÅSTEEEEEE jag sätta mig med hemtentan. den ska vara inlämnad om 3 veckor, men det är ju jätte lång tid tills dess tänker ni nu.
Njeeeä, omman jobbar 8 timmar om dagen fyra dagar i veckan, skriver projektplan resterande 8 timmarna på vår 40 timmars pluggvecka, blir det inte så många timmar över till annat plugg om man vill ha något sorts socialt liv.
Så träningen får vänta tills imorgon, ibland måste skolan gå före.

Sen hade jag väl KANSKE kunnat planerat min tid lite bättre...
Ikv kommer iaf Carro över, vi ska käka sushi och dricka vin. Och sen ska vi på pyamasparty.
Ändå helt ok lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar